Transport Gratuit la toate comenzile.

Politica Retur

Buna ziua, dorim sa fiti informati cu privire la politica de retur a magazinului nostru, inainte de a plasa comanda dumneavoastra!


Daca alegerea facuta va nemultumeste in vreun fel sau daca pur si simplu v-ati razgandit, conform OUG 34/2014, aveti termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului, cat si inlocuirea sau returnarea produsului, dar trebuie sa luati in calcul si criteriile enumerate mai jos.


Daca ati plasat in site o comanda si doriti sa o anulati, dar ati achitat avans pentru produs, banii va vor fi restituiti in siguranta in contul IBAN indicat de dvs. in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la momentul anularii comenzii.

Nu pot fi returnate produsele care au fost livrate corect invocandu-se masuratori gresit efectuate de catre client, masurarea spatiilor de amplasare a produselor necazand in sarcina Woodmood Decor.
De asemenea, produsele personalizate (realizate pe baza de comanda) - cu textil, culoare pentru picioare sau orice alte finisaje decat cele ale produsului standard afisat in site nu pot fi returnate.

Pentru a va exercita dreptul de retragere este necesar sa ne comunicati intentia IN SCRIS PE ADRESA DE EMAIL (SI NU TELEFONIC) [email protected] Cererile trimise dupa expirarea termenului legal nu vor putea fi solutionate.

Cheltuielile de returnare/schimbare a produsului vor fi suportate integral de catre consumator/client. Exceptie fac cazurile in care produsul este receptionat deteriorat si este nevoie sa ne exemplificati prin poze exacte imediat dupa receptia acestuia sau in cazul in care ati primit un alt produs decat cel comandat de dumneavoastra.

Adresa de returnare in cazul in care doriti returnarea produsului (va rugam sa trimiteti catre noi coletul) este:

Wood Mood Decor 
Str. Mesteacan, Nr. 36 C, DN 76

Localitatea BRAD 335200,  Judetul HUNEDOARA
Tel: 0742065891

Puteti efectua returul prin intermediul oricarei firme de curierat sau transportator autorizat, exclus Posta Romana. Costul curierului este suportat de catre client. Va rugam ca impreuna cu produsul/produsele, coletul sa contina si o copie a facturii fiscale pe care sa fie completat si un cont IBAN valid si numele complet al titularului de cont (in lipsa copiei facturii si a contului IBAN pot interveni intarzieri la returnarea banilor).

Produsul returnat trebuie sa fie in stare perfecta, in ambalajul primit, insotit de toate etichetele, si cel mai important sa fie returnat in termenul legal. Nu acceptam produse zgariate, deteriorate, cu componente lipsa. De asemenea, nu sunt acceptate drept retur produsele cu urme de uzura.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi pus in vanzare, ne rezervam dreptul de a refuza returul. Aceasta clauza se aplica conf. OUG 34/2014, in cazul achizitionarii de produse de pe acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse tot in OUG 34/2014. 

Rambursarea contravalorii produselor se va face in termen de 14 zile lucratoare de la data receptionarii coletului. Contravaloarea produselor se va transfera doar intr-un cont bancar comunicat de dumneavoastra. Deoarece la comenzile efectuate pe site-ul nostru beneficati de transport gratuit, in cazul rambursarii banilor, veti primi doar contravaloarea produselor comandate, nu si taxa de transport care va fi confirmata de catre noi in functie de greutatea produselor returnate

 NU sunt acceptate:

  •        colete trimise prin Posta Romana
  •        colete care contin taxe ramburs (solicitati dvs. plata unei sume la livrarea coletului catre noi)
  •        colete care au taxa de transport cu plata la destinatar Wood Mood Decor s.r.l.

     

Inlocuirea produsului se poate realiza daca ati primit produsul incomplet sau prezinta vicii de fabricatie. Inlocuirea se va realiza in functie de disponibilitatea in stocul nostru, cu conditia sa ne notificati acest lucru, in maximum 24 de ore de la primirea comenzii, in scris pe adresa de mail [email protected], impreuna cu pozele care sa prezinte cele constatate de dvs.

Refuzul de primire a produsului realizat la comanda ( produsele pentru care se incaseaza avans la plasarea comenzii) care este conform și care respecta detaliile din comanda plasata, atrage după sine costurile de transport tur și retur care sunt suportate in totalitate de către client. Valoarea costurilor de transport, vor fi transmise atât telefonic cât și prin email, urmând ca suma datorata sa fie reținută din plata avansului achitat la plasarea comenzii. 

Termenii si conditiile sunt actualizate conform legilor din Romania, garantiile si returnarea produselor sunt reglementate prin Legea 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si OUG 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta, ordonanta ce se aplica magazinelor online.
Termenii si conditiile site-ului vor fi bifate spre acceptare la finalizarea comenzii pe care dumneavoastra o plasati, astfel aceste lucruri v-au fost aduse la cunostinta inainte de finalizarea comenzii, pentru ca dumneavoastra sa fiti informat cu privire la o buna desfasurare a cumparaturilor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. 

Echipa WOOD MOOD proceseaza fiecare comanda, sugestie sau reclamatie cu maxima seriozitate in ordinea cronologica a sosirii lor. Va stam la dispozitie de Luni - Vineri intre orele 10:00 - 17:00, cu exceptia sarbatorilor legale.

Cu stima,

Echipa Wood Mood